Esra___ İyi akşamlar kızlar 38+2 haftalık olduk oğlumla kısmetse normal Doğum için bekliyoruz bi sorum olacak tecrübeli annelere hastanede sancı sürecinde gecelik mi daha kullanışlı oluyor yoksa pijama takımı mı nst falan da çekiliyordur sonuçta açıklığa da bakılıyor sanki gecelik daha kullanışlı gibi ama bilemedim
Perihanmuhammed Esra___ ben normal yaptım gecelik daha rahat olur pijama takımı olmaz çünkü muayene ediyolar
Aysehatun Esra___ sancı çekerken önlük veriyorlar hastanede onu giyiyorsun öyle sancını cekiyorsun bende kendi hastaneme sordum gecelik mi pijamamı diye oda sancı cektiğinde odada zaten onluk giyeceksin dedi
Esra___ Busrasefa Perihanmuhammed BegmKahraman Aysehatun saolun kızlar önlük hiç aklıma gelmemişti doğrusu
BegmKahraman Hastanede sana hasta önlüğü gıydırıyorlar dogum sonrasında ustunu gıydırıyorlar. Ben ılkınde pijama takımı gıymıstım 17 gun once 2. Dogumumu yaptım bunda gecelık gıydım daha rahat ettım