Ayseturgut Bulantısı fazla olanlar nasıl başa cıktı bugün sağlık ocağı doktoru prilam ilacını verdi bulantı icin kullanan varmıdır
Zeynepozcan Ayseturgut burada okuduğum bir çok bulantı postunda ya prilam ya da zofer diye bi ilaç kullandıklarını yazıyorlar bana da doktorum prilam yazmıştı eğer bi zararı olsaydı yazmazdı diye düşünüyorum o yüzden içiniz rahat olsun
Ecemirem-06 Gece yatmadan bi tane içiyorum zaten hamileler için üretilmiş bi ilaç zararı yok 2 kilo vermiştim hiçbir şey yiyemiyordum baya faydasını gördüm
Yenibirii Ayseturgut 3 gundur hayatim karardi mide bulantisindan. Bugun doktorum prilam yazdi ve kendime geldim. Bulantin varsa kullan canim hic eziyet etme kendine bebegin beslenemez
Hlm_srn07 Ben kullanıyorum.2.kutumda bitmek üzere sabah bi tane aç karnıma alıyorum beni o ilaç kurtardı valla süper Bi ilaç.
gl12cn34 Ayseturgut ben prilam 2 gece 2 gündüz kullanıyorum bazen gece 2 prilam gündüz 1 tane Zofer içiyorum bulantılarım fazla ama bir zararı yok prilamın rahatlıkla kullanabilirsin. Ben doğuma kadar kullanırım diye düşünüyorum bırakınca cok zorlanıyorum