hulyaakgn34- Çok teşekkür ederim bu paylaşımınız için. Çok harika bir his olduğundan zerre şüphem yok. Zaten baştam sona mucizevi bir şey ki tarifi imkansız olması o hislerin … Çok normal… İşte insan, bazen ne yazık ki şükrünü vermekten aciz kalıp öylece savruluyor zihnindeki korkuların,endişelerin içinde… Hiçbir şekilde taviz vermeyeceğinizi düşündüğünüz ya da yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri sadece “Hamilesin..” diye tek kelimelik bir cümle ile yapar buluyorsun kendini. Ben ne yazık ki ciddi bir sigara bağımlısıydım. Nikotin bağımlılığından öte psikolojik olarak alışkanlık olarak o kadar oturmuştu hayatıma bir anda bırakmak zorladı. Yeme düzeni olarak artık kendimi dikkat etmekten bıkıp bırakmak istediğim bir zamandaydım. Hemen bir beslenme uzmanı ile programa girdim. Kullandığım bazı haplar vardı ve onları bir anda kestim…. Derken öylece kendi kendimi sıkışmış hissetmeye başladım işte.. Akabininde de olumsuz duygular korkuların yolundan doluşmaya başladı.
Ama bu da geçici bir süreç , her şey gibi…
İzleri derinden kalmasın endişesindeydim ve bu endişeyle kaostik paradoksuma tekrar girmiş oluyordum. mrsozturk o kadar ferah , temiz , güzel bir pencere açtınız ki çok teşekkür ederimmm.. Bu oldukçaa rahatlattı ve böylece kendimi de suçlayıp daha da üzülmeden , sağlıklı bir iletişim dili kurabileceğim bebeğimlee 🤍