Yaşadığımız bu ağır ve yıkıcı depremden dolayı kaç gündür kendime gelemedim ben Hatay iskenderunluyum çok şükür ailem iyi durumda hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet diliyorum başta kendi ailem olmak üzere depremzede tüm vatandaşlarımızın Rabbim yar ve yardımcısı olsun benim asıl sorum sütüm gelmesine rağmen şu son 4 gündür kızım başta sütü iyi çekmesine rağmen bi iki dk sonra süt gelmiyor yavrum emme refleksi iyi olmasına rağmen sütü çekemiyor bu durumu yaşayan annelerimiz varsa bana yardımcı olabilir mi kafayı yemek üzereyim bebeğim 1 aylık.