Pamukbebegimm Kızlar bu ayın 22si annemin 25 i gorumcemin doğum günü.Bakiniyorum ama hiçbir şey aklıma gelmiyor fikir verir misiniz?
Meribiri1 Pamukbebegimm ben önce soruyorum ne istersiniz diye annem genelde söylüyor onu alıyorum, görümce gerek yok deyince onada kıyafet alıp değişim fişi koyduruyorum
Pamukbebegimm Pembesarelle2 annem kapalı görümcem değil.Ben ikisine de aynı hediyeyi alırım her sene.kullanabilecekleri eşyadan çok hatıra kalabilecek birşey istiyorum