ozzlemk genelde 3 litre diyor doktorlar. Benim bazen 4.5-5 litreye geliyordu ama o şekild ebile enfeksiyon var hala. Sağlık ocağındaki ebem de demişti bol su iç diye dedim 5 litre içiyorum daha napayım. Naptın kız 5 içme 3 litre normal su zehirlenmesi yaşarsın dedi 🙄