CmreKsidar İsimli puset örtüsü yaptırıp memnun kaldığınız yerler var mı ? Birde müslin olursa daha çok içime sinecek gibi.🥺
Azra41 CmreKsidar pusette örtüm var ama isimli değil hiç isimli bişey de yaptırmadım gerek duymadım yani 🤷 2. Çocuğu da düşündüğümüz için ileride.. kızımın eşyalarını da kullanırım diye düşündüm 😄
[silindi] CmreKsidar Ben burdan aldım kalitesi de güzel öyle pahalı da değil güzel modeller var güvenilir sadece biraz yogun oldukları için birazcık geç geldi 🤭 Ben isimsiz yaptırdım kimsecikler kızımın adını öğrenmesin diye 🥰🤭🤭
CmreKsidar Azra41 bende hiç isimli birşey yaptırmadım sadece pusette heves ettim ilk cocuk dedim bir tane olsun isimli birşeyi ☺️
Azra41 CmreKsidar ben çiçek sepetinden almıştım takım olarak bı arayıp bakin isterseniz yorumlara da bakarak alirsiniz olmadı.
Bkmcnkr CmreKsidar bence puset örtüsünde dışarda gezdirirken herkes ismini okuyup seslenebilir. Tabi sizin tercihiniz ama ben tercih etmezdim ☺️ Ben sadece isimli hastane için takı yastığı yaptırdım sonrasında da odasına hatıra koymak için
CmreKsidar [silindi] ay insan duyulmadık isim koyunca söylemek istemiyor demi ah annelik ismini bile kıskanıyoruz bende öyle oluyorum söyleyesim gelmiyor ☺️☺️
[silindi] CmreKsidar kesinlikle öyle ya çok araştırdık çok çabaladık hiç doğru düzgün duyulmamış bi isim çok severek sesleneceğiz inşallah sağ salim doğarsa 🥰❤️
Selmanur10 [silindi] Teşekkür ederim 🥰 Ben de çok kararsızım puset örtüsünde önceden hiç yoktu şimdi birsey çıkınca alıp başını gidiyor 🙃
[silindi] Selmanur10 aynen ama en azından güvenilir bi sayfa inşallah yükselmemiştir fiyatı gerçi bende alalı çok olmadı 1 ay olmuş
CmreKsidar Bkmcnkr bilemedim ki hiç isimli bisey yaptırmadım heves etmiştim ama sizde böyle deyince bi kararsız kaldım 😂 yastığı nerde yaptırdınız