Kızlar 38+1 haftalığım. Bugün doktor randevumuz vardı bebeğim kilo almıyormuş 2711 gr dedi. Geçen haftada 2600 küsürdü. Geriden geliyo haftaya da kontrol edicem yoksa perşembe cuma doğuma alırım dedi. Bende normal doğum istiyordum daha günü gelmeden niye alıyo doktor daha kilo alırdı çocuk filan dedi ailem. Bi fikri olan var mı çok endişeliyim