mjgnylmz-21 valla canım ismini istersen atıyım sana doktoruna sor benim.kanim çok düşük en başından beri kullandığım ilaçları da midem hep.disari atıyor o yüzden kanımda bir yükselme olmadı son gittiğim sefer doktor kanım artsın diye 5 tane iğne yazdı ama alerji ihtimali yüksek bir igneymis heralde sağlık ocağında yaptirmiyorlar vurdurmak için hastaneye gidiyorum her seferinde bide çok ağır her hemşireye yaptirdigimda doktor sana bunu niye yazmış ki diye soruyor ama dayanilmiycak bir ağrı değil Allaha şükür