Merhaba arkadaşlar Pendik Özel Bölge hastanesine giden var mı ? Mustafa Özbek’te doğum yapan var mı ? Güler yüzlü fakat iletişime geçtiği zaman stresli cevaplar verebiliyor, çok kararsız kaldım memnun kalan ve doğum yapan var mı? Doğumuma 3 ay gibi bir süre kaldı kafan karıştı, hangi doktoru öneriyorsunuz, hastalarını dazla hatırlamıyor gibi çünkü benim için riskli gebelik dediler nerdeyse ayda bir kaç defa gidiyorum, sürekli aynı soruları soruyor, riskli gebelik için önerdiğiniz bir doktor var mı ? Stres yapıp devam edersem hamileliğimi yansır diye düşünüyorum, insan verdiği parayla da rezil olmak istemiyor, esasen gayet iyi bilgili ve babacan birisi galiba ama anlayamadım, benim yaşadığım bu sorun gibi sorun yaşayan ve doktoruna devam eden var mı ? Bu benim ilk gebeliğim ve endişelerim var