eymaKirpitiYcel bence arkadaşlarınızın ve kuzeninizin olması bir avantaj ben de yurtdışındayım ve hiç kimsem yok burada. Her an Doğum olabilir, öncesinde çok düşündüm annem olmadan nasıl olur diye ama eşimle birlikte bu süreci atlatmanın daha iyi olacağına karar verdim. Sonuçta bi şekilde alışıp biz bakacağız bu çocuğa, bir an önce alışmak en iyisi 🙂