Crnn_1 bende 39+2 yim cuma günü sezaryen olcm,benmde doktorum yönlendrdi bebeğin kilosu fazla zor doğum olur dedi ilk doğumum normalde olsun istyrdm ama doktorm zor olur yırtlmn olur bebek takılablr filn dynce riske atamadım bebeğmn kilosuda çok çok fazla değil aslnda bnce ama doktor böle dynce ne yapablrmki,hayırlısıyla kucağımıza sağ salim alırız bebişlerimizi inşallah,son haftalar hem fizyolojik olarak zor hem heycanlı ve gergin geçyrmş,Allah tüm gebelere kolaylıklar nasip etsin