Seymaaaokms Kızlar sat göre 6+4 üm bugün doktor ultrasonda baktı sonra 6+1 dedi yani geç döllenmeden dolayı 6+1 mi oldum bebek botuna 4,5 mm dedi sizin nasıldı bu haftalarda cevaplarınızı bekliyorum.
Meltems53 Seymaaaokms bu haftalar önemli değil benim o haftalarda 14 gün geriydi sonrasında yakaladı gününü takılacak birşey yok.
Yagmure Seymaaaokms +-3 gün farklar normal benim sata göre 7+0ken 7+1 demişti önemsenecek bişey yok şuan için rahat olsun
Gln0110 Seymaaaokms haftalar bazen usg cihazında gün olarak değişebiliyor. Aynı gün farklı cihazlarda bile değişir. Benim 3 gün gecikmeli görünüyor, bazen tam çıkıyır ama önemli olan gelişimi. Buna takılmayın
Seymaaaokms Yagmure teşekkür ederim merak ettim normaldir heralde dedim ama sormak istedim sizlere de
777_elf Seymaaaokms ben sali gunu gitim. 4.1mm dedi ama onumuzdeki hafta cagirdi kalp atisi dinlemek icin hic kesin konusmadi insalah benimde duyulur kalp atisini
Bernnnaaaa Seymaaaokms ben ilk gittiğimde normal de 6+4 tü doktor 6+6 dedi ve o hep öyle gitti adet tarihini 2 gün geri çekmiştik
Geldefor Benim de normalde sata göre 7+2 fakat doktor ultrosonda baktığında 6 haftalık dedi normal dedi 2 doktora da sordum. Kalp atımını gördü sesini duymadık henüz