Arkadaşlar eşim şuan üs bölgesinde görev yapıyor. Yeni doğum yaptım . Yalnız kalma korkusu oluştu bebekle ilgili kaybetme korkusu vs sağlıkocağından psikolog a gönderdiler şuan destek alıyorum . Soracağım şu doktordan bir rapor alıp doğuda olsa merkeze verecekleri bir şey oluyor mu ? Yani durumumu bildiren bir rapor ve eşimden ayrılamayacağımı bildiren bişey . TSK da böyle birşey var mı