kuzeyinannesi- Merhaba kızlar ne gibi avantajları var rahat mı vs doğum yapan varsa bilgilendirebilir mi
Zehra666 7 ocak da doğum yaptım .maliyeti yüksek ama mükemmel bir hastane. Özellikle doktorum. Hemşireler hasta bakıcılar hepsi çok iyi yemekleri çok hijyenik ve sıcak geliyor sürekli ara öğün geliyor. Ama 15 ocak ’tan sonra 27 bin olacak dediler