Sinemce__ benimde ilk denememiz negatif oldu.
2.deneme için eşimle birlikte genetik test verdik doktorda onu bekleyelim dedi.
Ben acıkcası çok bekleme taraftarı değildim.
Dondurulmus embriyoyu genetiğe gönderelim dedi açıkcası ben cok taraftar degilim. Bozuldugunu söyleyenler var hiç olcak diyen var. Çok kararsız kaldık açıkçası