Dyg1026 sizin haftanız erken doğum olmuyor canım.
Ben 35+4 te doğum yaptım. 3 gün öncesinde regl ağrısı gibi ağrılarım vardı sabahtan akşama kadar geçmedi, akşam nişanım geldi. Hastane gittiğimde açıklık, bebekte de bende de sancı vardı 3 gün durduramadılar sancıları mecburi sezeryana alındım