Betus123 şuan 32.haftamdayım fiziksel olarak rahat geçti sayılır yani bulantı kusma tarzı birşey olmadı :) arada bacak ağrılarım oldu geçti, mide yanmam bi oluyo bi olmuyo, ilk 3 ay biraz stresli geçti hareketlerini hissedince biraz daha stres azaldı :) şimdi tek sorun özel bölge ağrısı yatarken kalkarken dönerken işkence gibi ağrılar oluyor yani ama idare ediyorum güzel kızım çokda sıkıntı çektirmedi bide doğum kolay olursa tamam :) 🧚