. Kizlar belki daha oncede form actim bilmiyorum ama canim cok sikkin ben doğum yaptım 14 nde bebeğimi kuveze koydular doğum sırasında su yutmuş ve solunumunda sıkıntı varmış bugün aradım" geldiğinde sikintiliydi ama su an hafifledi"dediler kizim 3.400 doğdu 38+2 de böyle birsey yaşayan varmi çabuk çıkan yoğun bakımdan