@Derya-38 aaaaa çok şaşırdım canım, ben doğum yaparken 7-8 cm açıklık varken bebek çok yukarda dokunamıyoruz daha diyorlardı, ve ıkına ıkına zor aşagı indi, demekki senin bebeğin baya aşağı inmiş canım doğum kanalında, eğer baya aşağı indiyse açılman ve doğum hızlı olur gibi geldi bana, kolay ve hızlı bir doğum dilerim canım 🌺