Kızlar 35+4 haftalığım 4 gün önce Progestanı bıraktım 36. Haftada çatı muayenesi olacağım hamileliğin başından beri adet ağrısı gibi ağrılarım var sıkıntılı bi süreç geçirdim.Sorum şu ki benim ağrılarım iyice arttı karnım sertleşiyor sanki biri karnıma yumruk atmış gibi oluyorum özellikle geceleri bazen belime vuruyor ama internette yok dakika tutun falan yazsa da benim nerdeyse hep ağrım var anlamıyorum ki doktor normal olduğunu söylemişti baya önceden,cumartesi gideceğim için sormadım tekrar .haftamız küçük en azından bi hafta daha kalsa çok iyi olur diye düşünüyorum doğum tecrübesi olan arkadaşlarıma sorduğumda 36 oldun neredeyse yatma diyolar şimdi bana Yardım eden kimse yok ev temizleme işleri yapsam merdiven inip çıksam doğumu tetiklemesi için uğraşsam mı yoksa dinlensem mi ben bu haftadan sonra napacağımı bilemedim cumartesi gittiğimde açılman var doğumun yakın dese evim biraz kötü işlerimi halletmek istiyorum napayım sizce?