İlk doğumum Ocak ayında olmuştu, uzun şeker pembesi bir sabahlık almıştım gecelik ile birlikte.hastanede ilk gün yürürken öyle bir giydim, sonra 9 sene oldu hiç giymedim .şimdi 30. haftamdayım nasipse Nisan ayında doğum. Bir adet uzun kollu diz altı gecelik iki takımda pijama aldım. Sabahlık almadım, ama bilemiyorum alsam mı🤷🏻♀️ polar sabahlıklar hoşuma gidiyor kışın da giyerim evde sıcak tutar diye. Çok kararsız kaldım , az para da değil .