ftmnrt ilk gebeliginse kesinlikle özelde yaptır ben devlette yaptırdım doktor agzını açıp tek kelime etmedi pişmanım, özele gitmek istedm tereddüt ettim sık ultrasona girmenin zararlı oldugnu düşünerekten, doktor sadece iyi dedi gönderdi, aklında kalmasın bence benm gibi, hem fotografları olur elinde hem detaylı bilgi alırsın,