Ayseltn01 tam 38 e gün verdi bana da şu an haftaya perşembe gününe benim bebişin kalp atışı biraz hızlı bu nedenle normal doğum istemiyor daha çok heyecan yapar ve daha çok hızlanır diye mutluyum aslında oğluma kavuşucam ama kalbinin hızlı olması da beni korkutmuyor değil, yarın fetal eko çekilecek bakalım ne olur ne olmaz çektir dedi doktor bugün ağladım üzüldüm baya ama hayırlısı artık Allah büyük hepimiz sağ sağlim alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻