kubra3398 doktoruna güveniyorsan hiç korkma. Ameliyata gidiyorum kafasını bir kenara koy, bebeğime kavuşmaya gidiyorum de. Korkulacak hiç bişey yok, sen anlamadan bitecek💓hep sonrasını düşün, ilk doğumum sezeryan oldu, sadece ilk kalkış zor o da ağrı kesici ile hemen geçiyor, benim hiç ağrım sızım olmadı çok rahattım. Olumlu doğum hikayeleri oku. İnşallah sağlıkla mutlulukla gelsin bebişin🙏