Kızlar merhaba bugün kan sonucunda hepatit c pozitif olduğunu öğrendim depremden dolayı başka şehirde başka hastanede muayene oldum onlar da kan ve idrar testi yaptılar,daha önceki tahlillerimde böyle bişeye bakilmamis en son 2020 de bakılmış o zaman negatifmis, enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi doktor onlar da yarın aç karına gel sabah tekrar kanına bakalım dediler son haftalarım korkuyorum bebeğe geçer mi zararı olur mu diye tedirginim böyle bı durum yaşayanların tecrübelerine ihtiyacım var ne yaptınız nasıl ilerledi süreç 😔