Detaylı ultrason taramasına 21 haftalıkken gittiğimizde bebeğin pozisyonundan dolayı bazı ölçümler yapılamamıştı, bugün 24 haftalık gittiğimizde bebeğin suyunda azalma olduğunu söyledi doktor. Böbrekleri ve idrar kesesi görüntülendi kan akışı olduğunu da söyledi ama kafama takıldı. Amniyon sıvısında azalma yaşayan oldu mu? Neden kaynaklanıyor veya ne yapabiliriz suyun artması için? Allah’a şükür başka bir sorun şimdilik yok. Israr edip sorunca sınırda değil daha az su seviyesi olan gebelerim olmuştu stres yapmayın, ağır iş yapmayın ve bol sıvı tüketin kontrolleri doktorunuzla sıklaştırın erken doğum riski olabilir dedi. Başına gelen yaşayan anneler varsa fikirlerini almak istiyorum 🥴