merhaba eski hesabimi belki bilenler vardir suresiz aski aldim insallah yine almam amin sixjsisjsis. 33+2deyiz bugun doktor kontrolum vardi ve doktor bebegin hâlâ ayni pozisyonda oturdugunu soyledi pek doncek gibi de durmuyor dedi😂 22+4ten beri ayni pozisyonda oturuyor icerde ya popo sagda kafa yukarda ayaklari uzatmis. doktorum baya normal dogum yanlisi o yuzden simdiye kadar hep normal diye gitmistik bende daha cok normal dogumu arastirmistim sezeryan hakkinda pek bilgim yok o yuzden ve merak ediyorum. mesela kacinci haftada alir 13 martta tam 37+0 oluyorum 38-39 gibi mi alir (ilk gebeligim) nstye girmedim 36-37 gibi gel hem kan tahlillerini yapalim hem nstye girersin dedi acaba o zaman sezeryan tarihi verir mi? cok soru sordum soryy sezeryan hakkinda bilgilenmek istiyorum 🙊 (insallah yine aski almam by)