Mr29 çünkü normal 😂 Bebeğin sen bişey yemesen de senin depolarından besleniyor hiç korkutma kendini. Zaten bulantıların da 3 ayın sonunda tak diye kesilecek en azından benim öyle olmuştu. Yanmalardan bulantıdan su bile içemiyordum. Gaviskon kullandım bende kendisiyle hatıra fotom bile var o kadar yardımcı olmuştu yani bana düşün 😂😂 Galeta falan al tuzsuz onu tüketmeye çalış biraz olsun rahatlatıyor tavsiye ederim