Tubaut Merhabalar, heyet raporu alan arkadaşlar raporunuz e nabıza, e devlete falan hemen düştümü acaba alalı 1 hafta oldu fakat göremiyorum işverenim barkodlu doğrulama kodlu şekilde istiyor
hemsireacemianne Tubaut benim direkt düşmüştü . Bı hastane ile görüşün.bazen gözden kacabiliyor çünkü
Tubaut hemsireacemianne Aysecan0335 Sgk yı aradım bize bildirim olmuş bizlik sıkıntı yok dediler, hastaneyi aradım onlarla ilgili bi problem olmuş düzelttiler hemen gözüktü teşekkür ederim