F_NUR_K-S Reglim 3 gün gecikti ve köydeyim test alıp yapabilecek durumum yok şuan.. Bugün baya midem bulandı psikolojik mi bu kadar erken başlar mı ki.. Yaşayan var mı? İlk gebeliğimde 5+2 lerde başlamıştı.