gizemmm30 bugün üçlü tarama sonucunu aldım. Çok moralim bozuldu. Doktor riskli gruptasin dedi. Değerlerim yüksekmiş. Amniyosentez yaptirmami istedi. Bu şekilde sonucu çıkan var mı var da nasıl bir yol izlediniz?
gizemmm30 Panik yapıp özel hastaneye gittik. Doktor detaylı şekilde baktı. Burun kemiği ense kalınlığı bacak boyu gayet normal dedi. Ama içime bir kurt düştü. Yarın trabzon KTÜ ye gidip detaylı ultrasona baktirip amniyosentez yaptircam. Ama çok korkuyorum.
Tubidi12 gizemmm30 niye uclu yaptin ki o zaman? Gerek bile yoktu ucluye, ikili temiz ciktiysa sadece detayli ultraon yeterli. Amniosentez kesinlikle de yaptirmazdim bu uclu testlerin gerceklik payi yok sadece risk orani soyluyorlar
gizemmm30 Tubidi12 ilk gebeliğimde de bütün testleri yaptırmıştım bunda da herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmemiştim. Böyle bir sonuç çıkınca şok oldum. Amniyosentez yaptırıp gebeliği düşükle sonuçlanan var mı acaba?