Bugun detayliya gittik daha oncesinde burun kemigi kisa demislerdi fetal dna yaptirdik sonuclar iyi cikti ama bugunki doktorda burun kemgi yok dedi gecen sefer kisa demisti aminosentez olmam gerketigini soyledi ama ben yaptrmak istemiyorum cunku sonuc beklemk olumden beter ve tehlikeli sonucta Ben bu cana kiyamam yine caresiz kaldim basina gelen varmi