elifile38 Kızlar merhaba, 24. Haftamda yani 1 ay sonra şeker yüklemesi yaptırıcam ama bugun doktorum hem geceden aç gel hemde gelirken yanında biraz limon suyu getir dedi nedenini bilen var mı ben anlayamadım araya da tetanoz aşısı girdi unuttum sormayı?
nur34_ elifile38 valla benim doktorum kagida yazdi laboratuvara in yaptir dedi istedigin bir zamanda bizde iki gun sonrasina sabah gittik 50 mg likti ictigim su pet bardaklara koymuslardi 25 25 olarak sekerli suydu yani kotu degildi ictim kan verdm bkledim oncesindede kan aldilr idrar verdim hicbiseyde cikmadi cok sukur
catandgirlmom elifile38 bana direk numune alma bölümünde 50 lik elmalı bir gazoz içirdiler.. tok karna gitmiştim sadece 50 lik yüklemede farketmiyormuş aç tok şeker 75-140 arası olmadı gerekirken benim 161 çıktı şeker ölçme aleti aldım 10 gün günde 4 kez şeker ölçüp yazacağım diyetle beraber.. diyet yapınca şeker çıkmıyor şükür hamilelik boyunca dikkat etmeye devam yani 😊 ne annemde ne babamda ailemde falan şeker olan da yok bende gebelik şekeri çıktı 🥲
nidosh Ben daha dün yaptırdım. Daha önce böyle bir şey talep eden doktor duymamıştım. Sebebini ben de merak ettim
elifile38 nur34_ çok şükür çıkmamış sizde bi şey, bende de çıkmaz inşaAllah kilo olunca direk risk oluyor benim biraz öyle
nur34_ elifile38 cikmaz inşallah canim cikarsada dikkat edersin hic bisey olmaz allahin izniyle benim anne tarafimda genetik seker hastaligi %50 risk grubundaydm bn cok sukur genetik sekerde gebelik şekeride cikmadi
elifile38 nur34_ ay çok şükür benimde öyle işte hem genetikte var hem kilo var açlık iyi gidiyo ölçümler sağlık ocağında bakıldı da 2-3 kere , yükleme farklı bi şey sanırım hemen hemen mi ölçüyorlar acaba bekleme süresi kaç dakika iki şekerli su arası
nur34_ elifile38 yani bna iki bardak icirdiler sana duz buyuk bardakta olabilir kutuda glikoz icecegide verebilirler degisiyor o oncesine kan veriyosun iciyosun icecegi bir saat bekletiyorlar sonra yine kan veriyosun sonuclar cikinca doktora gosterysn ztn kuzum
elifile38 nur34_ hayırlısı bakalım bekleyip görücem artık, limon suyu işinide öğrenince yazıyım bari kimse bilmiyor sanırım 😅
elifile38 catandgirlmom inşaAllah hayırla kucağına alırsın bebişini sonra düzelir şekerinde zaten, arkadaşımda da gebelik troidi çıkmıştı doğumdan sonra düzeldi onunda mesela demekki olabiliyor hep. Diyetisyenle mi takiptesin yoksa doktorun mu diyet verdi ?
nur34_ elifile38 onuda ilk defa duydum kiz niye istemiski acaba kontrl zamanin seker testinden onceyse bi iyice ogren bnce onu kuzumm sor doktoruna
catandgirlmom elifile38 doktorum diyetisyen önermedi az ye her şeyden ye dedi ama pilav makarna patetes mısır vs tüketme dedi, diyetisyene gittim onun verdiği listeye yakın şekilde besleniyorum o çok katı bir liste verdiği için tamamen onu uygulayamıyorum 🥲 teşekkür ederimm hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza
elifile38 nur34_ acaba bana limonlu su mu içirecekler hiç anlamadım limon olayını 🤷🏻♀️ limonda şekeri yükseltir tansiyonu düşürür diye biliyorum ama🤔