Minaa_m Kızlar 8+4 haftaligiz belimin arka taraflari yan kısımları özellikle kararma olmuş leke gibi normal birsey mi yapılması gereken bisey var mi iz kalır mı
Melokrks Minaa_m Benm göğsümde ve göbeğimde kararmalar olmuştu doğum yaptıktan sonra geçti hatta bana göğsümdekilere sütünden sür dediler sürdüm göbeğime sürmedim bile ama ikiside geçti bir şey kalmadı geçer merak etmeyin 🙏🏻