sevde21_ yenibirannis yemek bile yiyemeyecek şeklinde oluyorsun benim biraz az aldı ilaç kullanıyorum doktorum verdi bende kusmada vardı
sevde21_ yenibirannis inşallah artmaz bulantın çünkü su bile zor içiyor insan artarsa bulantın ilaç içmeni tavsiye ederim hiç değilse rahatlatıyor biraz
sevde21_ yenibirannis zaten doktorun verdiği ilaç hamileler için üretilmiş bir ilaç etrafımda da kullananlar oldu bir sıkıntı olmuyor
yenibirannis sevde21_ yarın kendi Dr gidicem gene bı sorayım eğer başla derse başlarım çok zorda kalırsam 🤗
Mrsfly yenibirannis ay burdayım burdayım bu aralar cok rahatsızdım giremedim, mide bulantım fenaydııı, bi serum yerim bide dr prilam ilaç kullanıyorum şimdi azıcık toparladım. Sen naptın canım?
yenibirannis Mrsfly seninde mi başladı benmde var ama çok uzun süre surmuyo şu aralar değişimi bilmem ne kadarlık oldun bebiş iyi mi herşey yolundami kuzum
Mrsfly yenibirannis 8 haftalik şimdi canım. Cuma randevum var bakcaz. Evet bulantılarım fena ben ben değilim adeta. Sende nasıl gidiyor?
Seymakocabey yenibirannis adet agrisi gibi benimde oluyo normal sanirim insallah saglikli bi sekilde kucagimiza aliriz 🤲❤️