39+4 olduk. Biz çok sabırsızız ama oğlumuz sağlıkla, hayırlısıyla ve zamanında gelsin diye dua ediyorum sürekli. Sancım ve açılmam yok. Çarşamba doktor kontrolümüz var, sanırım o zaman ne olacağına karar veririz. Rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏