Elif_Annesi Merhaba kizceler😊.Allah’ın izniyle bebeğim temmuz sonu Ağustos başı gibi gelicek.Sizce yazın çoğunlukla zıbın giydirildiği için zıbın ağırlıklı mi almalıyım yoksa uzun kol alt üst,tulum vs mi almalıyım?