Hamisbiranne26 Haftaya girdiğim ilk gün doktora kontrole gittim ben hataydan samsuna gelen depremzedeyim O gün doktora gittik bebeğe bakıldı bebek gayet iyidi kilosu öndeydi 3.100 gr dı kafa genişliği iyidi ama 1 hafta daha büyürse normal olmaz demişti doktor Nst tede sancım çıktı ama öyle doğum sancıları değildi belli düzende değildi Sonra doktorum bana 3 gün sonra gel dedi ben Ailem hastanede diğer işleri hallederken bende hastanede koltukta oturuyordum Birden sancılar düzenli gelmeye başladı anlam veremedim hemen nst ye alındım düzenli sancı çıktı sonra doktor alttan muayene istedi 2 cm açıklık vardı Beni eve yolladı duş alıp rahat etmemi istedi Eve giderken sancılar geliyordu düzenli eve geldim duş aldım sancılar durdu ama tekrar düzensiz oldu ambulans ile hastaneye gittim depremzede olduğum için Hastanede nstye alındım sancılar bir düzenli bir düzensizdi suni verildi düzene girdi sonra plates topunda egzersiz yapıldı derken hala açıklık 2 cm di Suni sancı verilmesine rağmen sancılarım yok oldu bir den Bebek karnımda hareketsizdi alttan yine bakıldı bebek kanala girmemişti çok yukardaydı Ve kalp atımı sıkıntıya girmişti bebek yorulmuştu Acil sezeryana alındım 1 saat içinde bebeğim doğdu 11:50 13 şubatta dünyaya geldi Benim için çok zor bir süreç oldu ameliyat ortamı Orada öleceğimi düşündüm doktorum ameliyattan sonra yanıma geldi plesantanın rahmime yapışık olduğunu söyledi çekerken parçalanmış kan kaybetmişim norma doğumun imkansız olduğunu söyledi Bebeğim su yuttuğu için solunumu düzensizdi küveze alındı bugün ben taburcu oldum oğlum 5 gün daha hastanede kalacak ondan ayrı kalmak çok zor geliyor çok özlüyorum Daha önce buraya uzunca yazı yazmıştım kaynanam ve eşim hakkında Onlar beni çok üzdü hem deprem hem onların beni üzmesi erken doğuma sebeb oldu diye düşünüyorum Eşimden boşanmak istediğimi söylemiştim şuan eşim geldi ailesiyle beraber hiç bişi olmamış gibi davranıyorlar suçlu değillermiş gibi Zoruma gidiyor
Leylaebrar68 Hamisbiranne26 boşver canım sıkma canını hiçkimse senden ve bebeğinden daha önemli değil , rabbim hayırlı evlat eylesin inşaallah, Allah yardımcın olsun inşaallah
Simsekaaysegul Allah yardımcın olsun, bebeğim ve sen sağlıklıysanız gerisi önemli değil sıkma canımı bebeğine sarıl
Mommy61 Bebişinle güzel mutlu bi ömrün olsun canım, artık senin her şeyin o minnak. Etrafındakileri unut, o ve onunla beraber gelen mucize sana yeter inşallah 🩵