İlk hamileliğim. Mide bulantısı nedeniyle hiç iştahım yok. Prilam içiyorum o iyi geliyor ama yine de canım hiçbir şey yemek istemiyor. Vicdan azabı çekiyorum çocuk ya gelişemiyorsa diye. Aynı haftalarda olup benzer problemler yaşayanlar var mı acaba 🙈