2022ayti Kızlar bu akıntı normal mi? Bu gün çok ıslaklık hiss etdim hatta pantolon da ıslanmışdı. Fitil de kullanıyorum ondan mı acaba
inciminel 2022ayti aynısı bende de oluyor 🥹 progeston kullanıyorum o yapabiliyormuş. Artarsa gel demişti doktorum.
Azra41 2022ayti aksatma bence baktır salak doktorum izmitteki normal normal dedi İst gittim doktora söyledim suyun azalmış bebeğide senide riske atamam dedi direk zorunlu sezeryan oldum😒 seninki de öyle olucak diye bişey yok sadece tedbir ❤️