-hilos1 Herkese merhaba hiç bilgim olmadığı için sizlere sormak istedim. 75 gr şeker yüklemesinin sonucunda Açlık:73 1.saat:146 2.saat:143 olarak çıktı sonuçlar sizce nasıl riskli bir durum söz konusu mu?
Meribiri1 -hilos1 sınırda diyebilirler ama aşırı yüksek değil sınır zaten tokluk da 140 dedi doktorum . Benim 165 çıktı diyet verdiler onu uyguluyorum genelde
Meryyil -hilos1 Hastanenin değerlerine göre değişiyor bende 75lik yaptırdım 1.saat tokluk 180 yazıyordu en fazla bende 195 çıktı gebelik şekeri var dediler ,size verdikleri kağıtta değer aralığı yazmıyor mu
Aynenkanka -hilos1 sınırda çıkmış canım. Bebeğin ölçümleri, sizin kilo alma hızınız, bebeğin suyu vs her şey normalse diyete başlatmayabilir. Siz yine de doktorunuzdan dönüş bekleyin en sağlıklısı
-hilos1 Meribiri1 internetten baktığımda bende 140 gördüm doktorum sorun olursa arayacağını söylemişti sanırım sorun görmedi ama ben yinede sormak istedim sizlerede
Ruhsuz Açlık 75-90 1 saat sonra tokluk 140 2 saat sonra 120 bunlar en üst sınırlar canım biraz yüksek çıkmış diyetle toparlanır ,Sağlıcakla al kucağına İnsAllah 🤲
-hilos1 Aynenkanka bebek 6 gün önden gidiyor onun dışında herşey normal çok şükür ama ben yinede dikkat etmeye başlayacağım 🙏🏻
nidosh -hilos1 75 ve 50 gram şekere verilen tepkilerin üst değerleri farklı. Ben 75 ile 1.saat 155ti 2.saat 115 doktor normal dedi. İnternete de baktım 1. saat 200dü galiba üst sınır. Tabiki en nihayetinde doktorunuz bilgilendirmesi çok önemli. Benim değerlerime normal dedi
nurefsanakbulut selam kızlar bende bugün yaptım açlık 86 1 saat 146 2 saat 105 doktor normal dedi gönderdi inşallah öyledir