Selam kızlar ben 38+2 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerinin azlığından dolayı acilden hastaneye yatışım yapıldı doktor alttan muayene yaparken öldüm öldüm dirildim çok canım yandı normalde ağrım yoktu ama şimdi biraz yürürken zorlanıyorum çatı muayenesi doğumu başlatır mı yaşayanınız oldu mu ?