Monarosa06 ben nedense emzirme sütyeniyle rahat edemedim o çıt çıtı tak sök valla gına gelmişti direk göğsümü açıyordum daha rahattı zaten sürekli emzirdiğimiz için evdeyiz dışarı çıkınca da emzirme önlüğü oluyordu emzirdiğim zaman. Annemin kullandığı yarım atlet gibi olanlardan almıştım daha rahat ettim. Şimdi 2. Gebeliğim sporcu atleti gibi olanlardan aldım ön kısımda süngeri de var çıkarılıp takılıyor gögüs ucu da belli etmez