Kızlar 8+1im 1aydir sekerim yükseliyor hamileligimden öncede şimdiye kadarda hep glifor kullanıyordum bugün dahiliye dediki kesinlikle glifor kullanmayacaksin zararlı dedi 1 hafta sabah akşam ölçüm yapcam düzensiz olursa insülin hadi o 1haftada çıkan seker bebeğe zarar verirse