Aysegul377 benm haftam 32 filandı iğne olduğumda, bebeğin ciğerleri gelişimini tamamlamıyormuş o zamanda, iğne yapalım Doğum olsa da sıkıntı olmaz ciğerleri gelişmiş olursa demişti doktorum.. oğlum tamamladı ama haftasını çok şükür.. önlem almış olduk sadece