Hanımlar doğumum Nisan sonu ilk doğumda 35 de hazırlamıştım cantamı ozaman iyiydim şuan 28 haftamdayım ağrılarım çok şimdiden odayı eşyaları yıkayıp ütüleyip düzenledik görümcem kardeşim yaptılar demem o ki ağır hissediyorum yapamıyorum hastane çanta mı şimdiden hazırlasam hurçlar aldım doğum için onlara koysam sararır mı çok mu erken