Mrlbrk teşekkür ederim moral oldu 🙏🏾 Bende hep özele gittim artık araştırma hastanesine gideyim diyorum çünkü hep özelde hiçbirseye sebeb bulamıyorlar. Normalde hiç lekelenmem bile olmazdı . Tekrar adet gördüm desem adet kanaması değil. İlk baş lekelenme şeklinde geldi artık kanamaya açık pembe döndü . Bugün 4. Gün . Ve alt karın bölgemde sancılarım var ;(( inş kürtaja bağlı normal seylerdir ve inş hersey yolundadır 🙏🏾