Asellinannesi0 panik atak olabilirmi ? Beni yanlıs anlamayın bende öyleydim bekarken bir sürü hastene devletten tut özel her bölüme gittim gitmediğim bir bölüm dahi kalmadı cekaba bile girdim.. herşey temiz cıkıyodu. Benim tek tek olmaya başladı herşey ilk kalbim sıkısıyo dedim . Sonra nefesim gidiyo alamıyorum oldu sonra titreme … Ve ben oldigum yere çöküyodum bayılma olmuyodu bikimcim yerimdeydi ama kimseyle konusamıyodum oan sadece nefes almakta güçlük çekiyodum.bir doktor bize beni yanlış anlamauin tahliller temiz cıkıuor isterseniz bir hocauada gösterebilirsiniz demişti .ve biz dini boyuta hocaya yonlendik . Çok şükür iyi bir hocaya denk geldim. Vesile oldu rahatsızlıgım geçti çok şükür iyiyim uzun süre olmuyorum ama zamanında çok çektim .nazardan olabiliyor dendi yani aşırı nazar vs insanı catlatcak dereceye getiriyor bilmiyorum inanırmısınız nazara vs.ama ben yinede soulemei istedim belki faydası olur