Bende daha dün gece geldim acilden progestan vurdular 25 haftalik benimkinde nst de sancılar çıktı ama ne açıklık ne de erken doğum riski görmedi doktor rahim ağzında kapali dedi çok endişelendim ama bende şuan yorumları okuyunca bende rahatladım demekki herkes bı yaşıyor bu süreçleri.